Jadde GT Yükleme ve Satın Alma

Jadde GT Yükleme ve Satın Alma

1) www.gameturk.com adresine gidiniz. Bilgileriniz ile giriş yapınız. “GT KREDİ YÜKLE” butonuna tıklayınız.
GameTurk Jadde Online GT Epin Nasıl Yüklenir Resimli Anlatım 1.Adım
2) Bu bölümde işaratli kısımdan MangırKart’ı seçiniz.
GameTurk Jadde Online GT Epin Nasıl Yüklenir Resimli Anlatım 2.Adım
3) MTCGAME’den aldığınız ürün karşılığını seçiniz ve ilgili butonuna tıklayınız.
GameTurk Jadde Online GT Epin Nasıl Yüklenir Resimli Anlatım 3.Adım
4) Ürünü kontrol ettikten sonra “Devam” butonuna tıklayınız.
GameTurk Jadde Online GT Epin Nasıl Yüklenir Resimli Anlatım 4.Adım
5) MTCGAME’den aldığınız Epin kodunuzu giriniz. “Accept Terms” bölümünü işaretleyiniz ve “Next” butonuna tıklayınız.
GameTurk Jadde Online GT Epin Nasıl Yüklenir Resimli Anlatım 5.Adım

Kaynak : Jadde GT

Nisan 17, 2014 tarihinde Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın